(وقتی پاهایت یاری نکنند، بن بست همان جایی است که ایستاده ای. امام علی (ع پیاده روی

پیاده روی
در این وبلاگ مطالبی درباره پیاده روی است
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیاده روی و آدرس piaderavi05.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی گفت: به طور کلی بیماری های قلبی و عروقی که مهمترین عامل مرگ و میر انسان ها محسوب می شود تا ۸۰ درصد موارد با تغییر در شیوه زندگی و رعایت تغذیه صحیح قابل پیشگیری است.

دبیر یازدهمین کنگره تازه های قلب و عروق ایران با بیان اینکه ترک عادات غلط از جمله ترک دخانیات از دیگر راههای موثر پیشگیری در بیماری های قلبی و عروقی است، گفت: سالانه شش میلیارد نخ سیگار در کشور استفاده می شود که اگر اقداماتی در جهت ترک دخانیات به طور وسیع در کشور اجرا شود علاوه بر ارتقای سلامت جامعه ، از لحاظ اقتصادی نیز تحولات بزرگی ایجاد خواهد شد.

محمد حسنی با تاکید بر نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی به صورت اصلاح رژیم غذایی ، پرهیز از مصرف نوشابه، تنقلات ناسالم و کم کردن مصرف شکر گفت: سرانه مصرف موادی همچون نوشابه و شکر در ایران از متوسط مصرف سرانه این مواد در کل دنیا بالاتر است.

دبیر یازدهیمن کنگره سراسری تازه های قلب و عروق اضافه کرد: کم کردن مصرف نمک یکی دیگر از اصول تغذیه صحیح است که نقش موثری در کاهش بیماری های قلب و عروق دارد.

این متخصص قلب و عروق خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از اقدامات مهم در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی این است که تمام افراد ، فشار خون، قند خون و چربی خون خود را کنترل کنند.

این کارشناس، بهترین نوع تغذیه را استفاده از غذاهای طبیعی و میوه و سبزیجات بیان و کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ نوع میوه و سبزیجات مختلف در کشور وجود دارد که در سراسر کشور قابل دسترس است و باید میزان مصرف آنها در مقایسه با مصرف انواع گوشت ها ، افزایش یابد.
دبیر یازدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق ایران اضافه کرد: به منظور ارتقای سلامت بهتر است مصرف انواع گوشت ها که تقریبا در بیشتر وعده های غذایی وجود دارد کاهش یابد و به جای آن از انواع میوه، سبزیجات و حبوبات استفاده شود.

وی استرس ها را از عوامل مهم تشدید کننده بیماری های قلبی و عروقی دانست و گفت: استرس ها چه به صورت استرس هایی که فرد خود عامل ایجاد آن است و چه به صورت استرس هایی که از بیرون به فرد وارد می شود و شخص نقشی در ایجاد آنها ندارد بر سلامتی تاثیر دارد.
به گفته محمدحسنی، شادی یک عامل مهم دیگر در ارتقای سلامت و کاهش ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی است،
که در عین اینکه هیچ هزینه ای ندارد، اما بسیاری از مردم خود از آن دریغ می کنند.
دبیر یازدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق گفت: افراد به همان نسبتی که به اطراف خود شادی می دهند به همان نسبت هم شادی می گیرند و اگر تمام افراد به جای روابط خشک ، ارتباطی همراه با صمیمت با اطرافیان داشته باشند موجی از شادی در جامعه ایجاد خواهد شد که در نهایت منجر به ارتقای سلامت همه افراد می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:40 ] [ محمد واحدیان ]
درباره وبلاگ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز، در این وبلاگ مطالبی جالب درباره ی نحوه ی پیاده روی درست ارائه می شود امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید.
آرشيو مطالب
امکانات وب
            


     

فال حافظ

     

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

 

تعبیر خواب آنلاین

 
استخاره آنلاین با قرآن کریم


        

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 3726
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


Pichak go Up
//تلویزیون آنلاین //پرواز پروانه

کدهای جاوا اسکریپت

ابزار های مفید وبلاگ نویسان فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز